Aktualizacja 2.17.0 z nowymi raportami sprzedaży
Data publikacji: 07.07.2025Odkryj aktualizację LucidCRM 2.17.0 z kompleksowymi raportami sprzedaży, rankingiem produktów i handlowców, aby zyskać lepszy wgląd w wyniki Twojej firmy dzięki naszemu systemowi CRM.
Tworzenie i publikacja formularzy na własnej stronie
Data publikacji: 17.03.2025Poznaj korzyści z wdrożenia formularzy online na własnej stronie. Dowiedz się, jak automatyzować procesy biznesowe i usprawnić komunikację z klientami.
Tworzenie szablonów wiadomości
Data publikacji: 23.09.2024Dowiedz się, czym są szablony wiadomości w LucidCRM. Nasz poradnik wskaże Ci na to, jak je tworzyć oraz jakie korzyści da ich zastosowanie w Twojej firmie.
Efektywna obsługa zgłoszeń w systemie CRM
Data publikacji: 14.05.2024Zobacz, jak efektywnie obsługiwać zgłoszenia klientów w swojej firmie dzięki systemowi LucidCRM. Nasz poradnik pokaże Ci, jak wykorzystać funkcje narzędzia do szybkiego reagowania na potrzeby klientów i budowania trwałych relacji biznesowych.
Moduł zamówień - aktualizacja 2.12.0
Data publikacji: 27.09.2023Dodaliśmy zupełnie nowy moduł systemu CRM, który pozwala tworzyć zamówienia z katalogu produktów, generować oferty i analizować potrzeby zakupowe.
Konfiguracja poczty i integracja z Gmail
Data publikacji: 06.03.2023Dowiedz się jak skonfigurować skrzynkę pocztową w systemie CRM i ustawić automatyczną archiwizację wiadomość email.
Potwierdzenie zgłoszenia przez email - aktualizacja 2.9.9
Data publikacji: 04.05.2022Aktualizacja 2.9.9 wprowadziła ulepszenia w systemie obsługi zgłoszeń i mechaniźmie publikacji formularzy, dodając możliwość wymuszenia potwierdzenia zgłoszenia oraz edytor szablonów wiadomości.
Integracja z kalendarzem Google
Data publikacji: 05.04.2022Kalendarz użytkownika systemu LucidCRM można w bardzo prosty sposób zintegrować z Kalendarzem Google.
Poczta elektroniczna – w CRM czy osobno?
Data publikacji: 27.09.2021Korzystanie z poczty elektronicznej w firmie wiąże się z wieloma zagadnieniami takimi jak dostęp do konta i obsługa klienta. Dowiedz się jak korzystać z poczty w crm i jak automatycznie obsługiwać maile, aby twoja praca była efektywna.
Automatyczna archiwizacja poczty - Aktualizacja 2.9.0
Data publikacji: 31.08.2021Wprowadzenie automatycznej archiwizacji poczty od i do klienta na jego karcie w module Poczta.
Co to jest CRM?
Data publikacji: 06.07.2021CRM czyli zarządzanie relacjami z klientami, polega na położeniu nacisku na budowaniu długotrwałej więzi z klientem i optymalizacji pełnego procesu komunikacji od pozyskania leada po przeprowadzenie sprzedaży.
Obsługa zgłoszeń i aktualizacja 2.8.0
Data publikacji: 13.06.2021Wprowadzenie pełnej obsługi zgłoszeń, czyli zintegrowanego systemu ticketów.
Aktualizacja 2.7.0
Data publikacji: 07.02.2021Aktualizacja LucidCRM do wersji 2.7.0: optymalizacja systemu generowania wyglądu, aktualizacja silnika, poprawki funkcjonalności
Użytkownicy i grupy
Data publikacji: 29.01.2021System LucidCRM został wyposażony w rozbudowany system uprawnień użytkowników i ich współpracy w grupach. Dzięki temu można w nim odzwierciedlić dowolną strukturę organizacyjną i nawet bardzo zaawansowane scenariusze.
Aktualizacja 2.6.7
Data publikacji: 08.11.2020Aktualizacja LucidCRM do wersji 2.6.7: pierwszy etap przebudowy modułu zgłoszeń, cache w kliencie pocztowym, widoczność ID obiektu.
Import/eksport i integracja z Google
Data publikacji: 08.07.2020Synchronizacja kontaktów z telefonem poprzez Kontakty Google oraz import/eksport danych kontaktowych z innych systemów, książek adresowych i klientów pocztowych.
