![](files/blog/image66436c967645a.png)
Efektywna obsługa zgłoszeń w systemie CRM
![Data](images/calendar.png)
Zobacz, jak efektywnie obsługiwać zgłoszenia klientów w swojej firmie dzięki systemowi LucidCRM. Nasz poradnik pokaże Ci, jak wykorzystać funkcje narzędzia do szybkiego reagowania na potrzeby klientów i budowania trwałych relacji biznesowych.
![](files/blog/image65148a926b2c8.png)
Moduł zamówień - aktualizacja 2.12.0
![Data](images/calendar.png)
Dodaliśmy zupełnie nowy moduł systemu CRM, który pozwala tworzyć zamówienia z katalogu produktów, generować oferty i analizować potrzeby zakupowe.
![](files/blog/image640628e4012e3.png)
Konfiguracja poczty i integracja z Gmail
![Data](images/calendar.png)
Dowiedz się jak skonfigurować skrzynkę pocztową w systemie CRM i ustawić automatyczną archiwizację wiadomość email.
![](files/blog/image6272d7478c068.png)
Potwierdzenie zgłoszenia przez email - aktualizacja 2.9.9
![Data](images/calendar.png)
Aktualizacja 2.9.9 wprowadziła ulepszenia w systemie obsługi zgłoszeń i mechaniźmie publikacji formularzy, dodając możliwość wymuszenia potwierdzenia zgłoszenia oraz edytor szablonów wiadomości.
![](files/blog/image624c99c048cf1.png)
Integracja z kalendarzem Google
![Data](images/calendar.png)
Kalendarz użytkownika systemu LucidCRM można w bardzo prosty sposób zintegrować z Kalendarzem Google.
![](files/blog/image614b6066f3ade.jpg)
Poczta elektroniczna – w CRM czy osobno?
![Data](images/calendar.png)
Korzystanie z poczty elektronicznej w firmie wiąże się z wieloma zagadnieniami takimi jak dostęp do konta i obsługa klienta. Dowiedz się jak korzystać z poczty w crm i jak automatycznie obsługiwać maile, aby twoja praca była efektywna.
![](files/blog/image612e8740426ca.png)
Automatyczna archiwizacja poczty - Aktualizacja 2.9.0
![Data](images/calendar.png)
Wprowadzenie automatycznej archiwizacji poczty od i do klienta na jego karcie w module Poczta.
![](files/blog/image6135210e18aa3.png)
Co to jest CRM?
![Data](images/calendar.png)
CRM czyli zarządzanie relacjami z klientami, polega na położeniu nacisku na budowaniu długotrwałej więzi z klientem i optymalizacji pełnego procesu komunikacji od pozyskania leada po przeprowadzenie sprzedaży.
![](files/blog/image60c661e34894d.png)
Obsługa zgłoszeń i aktualizacja 2.8.0
![Data](images/calendar.png)
Wprowadzenie pełnej obsługi zgłoszeń, czyli zintegrowanego systemu ticketów.
Aktualizacja 2.7.0
![Data](images/calendar.png)
Aktualizacja LucidCRM do wersji 2.7.0: optymalizacja systemu generowania wyglądu, aktualizacja silnika, poprawki funkcjonalności
Użytkownicy i grupy
![Data](images/calendar.png)
System LucidCRM został wyposażony w rozbudowany system uprawnień użytkowników i ich współpracy w grupach. Dzięki temu można w nim odzwierciedlić dowolną strukturę organizacyjną i nawet bardzo zaawansowane scenariusze.
![](files/blog/image5fa84afd9a6f1.png)
Aktualizacja 2.6.7
![Data](images/calendar.png)
Aktualizacja LucidCRM do wersji 2.6.7: pierwszy etap przebudowy modułu zgłoszeń, cache w kliencie pocztowym, widoczność ID obiektu.
Import/eksport i integracja z Google
![Data](images/calendar.png)
Synchronizacja kontaktów z telefonem poprzez Kontakty Google oraz import/eksport danych kontaktowych z innych systemów, książek adresowych i klientów pocztowych.