Moduł zamówień - aktualizacja 2.12.0
Ostatnia dość długa przerwa w aktualizacji systemu LucidCRM spowodowana była pracami nad planowaną od dawna funkcjonalnością zamówień. Nasze prace zaowocowały dodaniem zupełnie nowego modułu, który nie tylko pozwala na rejestrację prostych zamówień, ale również dodawanie i śledzenie usług zamówionych przez klienta włącznie z usługami odnawialnymi nazwanymi w systemie jako "usługi okresowe".
Nasze zmiany zaprojektowaliśmy w sposób pozwalający na szybką obsługę przedsprzedażową klienta jak i obsługę serwisową już po sprzedaży. Wprowadziliśmy szereg zmian, które wkomponowaliśmy w aktualne mechanizmy powiadomień i uprawnień tak, aby zamówienia obsługiwane były tak samo intuicyjnie i prosto jak inne dotychczasowe moduły np. moduł zadań. Dzięki obecnej funkcjonalności zintegrowanego klienta pocztowego możliwe było także wprowadzenie możliwości wygenerowania potwierdzenia zamówienia z wysyłką do klienta już wewnątrz systemu. Najważniejsze zmiany jakie wprowadziliśmy opisane zostały w zakładce funkcji i są to następujące scenariusze, które uznaliśmy za istotne:
- katalog produktów - umożliwia utworzenie bazy sprzedażowej z podziałem na produkt, usługę i usługę okresową
- wysyłka i wydruk zamówienia - automatyczna generacja podsumowania zamówienia wraz z możliwą wysyłką do klienta
- delegowanie zamówień i realizacja - umożliwia przekazanie zamówienia do innego pracownika działu a także śledzenie historii i zmian statusu
- analiza potrzeb klientów - możliwość przeglądania aktualnych zamówień klienta i jego preferencji zakupowych a także analizy sprzedaży z poziomu karty produktu
- śledzenie usług odnawialnych - łatwe odnajdywanie klientów, którym kończą się umowy np. na usługi okresowe
- współdzielenie informacji w systemie na temat zamówień dzięki zastosowaniu modelu uprawnień