menu
Wypróbuj za darmo

Efektywna obsługa zgłoszeń w systemie CRM

Każda firma na którymś etapie swojej działalności musi zmierzyć się z problemem obsługi zgłoszeń. Zgłoszeniem może być dowolna prośba czy zlecenie, które chcielibyśmy obsługiwać w sposób procesowy. Możemy wyróżnić zgłoszenia zewnętrzne pochodzące od kontrahentów, takie jak:

oraz zgłoszenia wewnętrzne od naszych współpracowników:

W celu usprawnienia obsługi zgłoszeń system LucidCRM posiada zintegrowany system ticketowy.

Co to jest system ticketowy?

System ticketowy to oprogramowanie służące do rejestrowania, śledzenia i zarządzania zgłoszeniami od klientów lub użytkowników. Pozwala na przypisywanie zgłoszeń do odpowiednich pracowników, priorytetyzację i monitorowanie postępu w rozwiązywaniu problemów. Systemy ticketowe poprawiają efektywność obsługi klienta, usprawniają komunikację w organizacji i pozwalają na analizę danych dotyczących obsługi klienta.

Główne cechy i funkcje systemu ticketowego:

 

System ticketowy umożliwia organizacjom przyjmowanie zgłoszeń od klientów w formie tak zwanych biletów.

, a jego głównym celem jest usprawnienie procesu obsługi klienta.

Każde zgłoszenie niezależnie od źródła pochodzenia jest rejestrowane w systemie, co ułatwia śledzenie i monitorowanie problemów i pytań.

 

Rodzaje systemów ticketowych

Co rozwiązuje system ticketowy?

 

Zbieranie danych - formularz

Jak opublikować? Uniwersalny link, który można wysłać klientom lub osadzić na stronie. Facebook, osadzenie formularza, wysłanie linka.

Telefonicznie - pracownik wypełnia lub wysyła link

 

Jakie dane chcemy zbierać?

Możemy zebrać większą ilość danych tak aby klient podał wszystkie niezbędne dane.

 

Gdzie to trafi?

 

Obsługa

 

Automatyczne maile?

 

Analityka

 

 

Wypróbuj za darmo
extensionLucidOffice
Pakiet aplikacji dla firm i organizacji
people_altLucidCRM
Zarządzanie relacjami z klientami, obsługa zgłoszeń, komunikacja w firmie
emailLucidMailer
Program do mailingu, budowanie bazy, wysyłka kampanii, śledzenie konwersji