menu
Wypróbuj za darmo

Automatyczna archiwizacja poczty - Aktualizacja 2.9.0

DataData publikacji: 31.08.2021

Historia kontaktówW miniony weekend na serwery produkcyjne została wdrożona aktualizacja 2.9.0 systemu LucidCRM. Najważniejszą wprowadzoną nowością jest mechanizm archiwizacji poczty e-mail na karcie klienta. Poczta e-mail jest obecnie jednym z podstawowych kanałów komunikacji z klientami. W związku z tym przechowywanie pełnej historii tej komunikacji uzupełni obraz naszej wiedzy o kliencie.

Zarchiwizowane mogą być tylko wiadomości od lub do klienta, którego adres e-mail jest już zarejestrowany w systemie.

Wiadomości mogą być archiwizowane automatycznie albo manualnie.

Do samodzielnej archiwizacji wybranych maili służy przycisk email_user.png Archiwizuj przy kliencie dostępny w zintegrowanym kliencie pocztowym. Klikając go wiadomość zostanie pobrana z konta pocztowego i zapisana w systemie.

W celu włączenia automatycznej archiwizacji wszystkich wiadomości należy włączyć opcję Automatyczny zapis wiadomości od klientów w ustawieniach konta pocztowego w systemie CRM. Od tego momentu wszystkie nowe wiadomości, które znajdą się w folderach poczty przychodzącej i wychodzącej zostaną automatycznie zarchiwizowane.

Zapisane wiadomości będą dostępne na karcie klienta po wybraniu modułu email.png Poczta. Dzięki temu, że cała wiadomość jest pobierana ze skrzynki pocztowej, będzie ona dostępna wraz z załącznikami nawet po jej skasowaniu. Wszyscy użytkownicy posiadający dostęp do tego klienta będą mieli wgląd w całą komunikację niezależnie od dostępu do konkretnej skrzynki. W ten sposób zachowamy pełną historię w jednym miejscu, bez potrzeby przeglądania wielu skrzynek, niezależnie od tego czy wiadomości zostały wysłane z głównego konta pocztowego firmy, czy z indywidualnego konta wybranego pracownika.

Wypróbuj za darmo