Aktualizacja 2.6.7
W dniu 8 listopada została zrealizowana aktualizacja systemu LucidCRM do wersji 2.6.7. Najważniejsze wprowadzone zmiany:
Pierwszy etap przebudowy modułu zgłoszeń
Dotychczas moduł zgłoszeń umożliwiał zbieranie informacji z formularzy publikowanych na stronach internetowych i wysyłanych mailem. Obsługa samego zgłoszenia była natomiast ograniczona do wewnętrznego obiegu pomiędzy użytkownikami i wymianą aktywności. Teraz zmierzamy do tego, aby moduł dawał również wsparcie do pełnej konwersacji z klientem w obsłudze całego zgłoszenia. W pierwszym etapie zostało zrealizowane:
- usprawniony mechanizm tworzenia i publikacji formularzy
- automatyczne powiązanie zgłoszenia z kontrahentem na podstawie wprowadzonego adresu e-mail
- możliwość dodania wielu wiadomości do pojedynczego zgłoszenia
W kolejnym etapie będziemy realizować integrację modułu z klientem pocztowym tak, aby można było:
- tworzyć zgłoszenia na podstawie wiadomości e-mail
- szybko wysyłać odpowiedzi do klienta
- automatycznie przypisywać odpowiedź klienta do odpowiedniego zgłoszenia
- wysyłać do klienta kolejne formularze, umożliwiając w ten sposób pozyskanie dodatkowych informacji do obsługi zgłoszenia.
Cache w kliencie pocztowym
Obsługa cache w kliencie pocztowym została znacząco usprawniona, dzięki temu praca z wiadomościami e-mail będzie teraz jeszcze płynniejsza.
Widoczność ID obiektu
W wielu miejscach systemu, a w szczególności w aktywnościach i kartach obiektów została dodana widoczność ID samego obiektu. Zabieg miał na celu usprawnienie pracy z dużą ilością danych i przyspieszenie wyszukiwania potrzebnych informacji.