Funkcje systemu CRM
Zarządzanie klientami
Baza klientów umożliwia szybki dostęp do wszystkich powiązanych z nimi informacji. Rozbudowana przeglądarka i widok mapy ułatwiają łatwe wyszukiwanie.
Zamówienia
Twórz zamówienia na podstawie katalogu produktów, generuj i wysyłaj oferty, analizuj potrzeby zakupowe klientów i śledź usługi okresowe.
Obsługa zgłoszeń
Zbieraj zgłoszenia od klientów z wielu różnych kanałów i automatyzuj ich obsługę poprzez zintegrowany system ticketowy.
Poczta w systemie CRM
Zintegrowany klient pocztowy umożliwia dostęp do poczty elektronicznej bezpośrednio z systemu CRM, obsługę zgłoszeń i archiwizację wiadomości.
Kalendarz i zadania
Zarządzaj pracą zespołu poprzez delegację zadań i planowanie wydarzeń w kalendarzu
Obieg dokumentów
Usprawnij obieg dokumentów w swojej organizacji. Zapisuj dokumenty bezpośrednio w CRM i rejestruj ich obieg w organizacji