Obsługa zgłoszeń
Obsługiwanie zgłoszeń od klientów to jeden z podstawowych elementów pracy wielu firm i organizacji. LucidCRM posiada zintegrowany system ticketowy wspierający realizację tego procesu na wszystkich jego etapach:
-
zbieranie zgłoszeń z wielu różnych źródeł
- wysyłanie odpowiedzi do klientów
- automatyczne przyporządkowywanie wiadomości email od klientów do zgłoszeń
- przeglądanie zgłoszeń z sortowaniem według terminu wymagalności przeprowadzenia następnej akcji, dzięki czemu żadne zgłoszenie nie zostanie zapomniane
- przydzielanie zgłoszeń do realizacji przez wybranych użytkowników
- historia wszystkich konwersacji na koncie klienta
Źródła zgłoszeń
System LucidCRM może przyjmować zgłoszenia / tickety z wielu różnych kanałów:
- wypełniony przez klienta formularz zamieszczony na stronie internetowej lub wysłany w kampanii mailingowej
- wiadomość email wysłana na firmowe konto pocztowe
- zgłoszenie wypełnione ręcznie przez użytkownika na przykład w czasie rozmowy telefonicznej z klientem
- zgłoszenie utworzone poprzez API przy integracji z innymi systemami
Tworzenie i publikacja formularzy
- Za pomocą prostego kreatora użytkownik systemu CRM może zaprojektować dowolny formularz tak, aby klient mógł przekazać wszystkie potrzebne informacje.
- Obsługiwane są pola takie jak: tekst, liczba, data czy różne rodzaje pól wyboru. Dodatkowo można dodać pola informacyjne z opisem, obrazkiem czy plikiem do pobrania przez klienta.
- Poza polami można również określić wymagane i opcjonalne załączniki, które klient będzie mógł dołączyć do formularza.
- Utworzony formularz można następnie opublikować. Dzięki temu uzyskuje on unikalny link, który można później na przykład wysłać w kampanii mailingowej. Za pomocą prostego kodu HTML można go również osadzić na dowolnej stronie internetowej.
- Przy publikacji formularza można określić do jakiego użytkownika czy grupy ma zostać przypisane nowo utworzone zgłoszenie oraz czy ma zostać wysłane do klienta potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia.
Realizacja zgłoszenia
- Na zgłoszenie może zostać wysłana odpowiedź z firmowej skrzynki pocztowej. Wygodny kreator umożliwia dołączenie historii całej konwersacji.
- Jeśli potrzebujemy więcej informacji od klienta, to możemy wysłać link do kolejnego formularza, który zostanie automatycznie dołączony do obsługiwanego zgłoszenia.
- Kolejne wiadomości od klienta zostaną automatycznie dowiązane do zgłoszenia i obsługujący je użytkownicy zostaną automatycznie o tym poinformowani poprzez: aktywność, zmianę statusu zgłoszenia oraz aktualizację terminu następnej wymaganej akcji.
- Zgłoszenie może być również wewnętrznie przekazywane do odpowiednich użytkowników tak, aby właściwa osoba mogła obsłużyć klienta.
- Jeśli jesteśmy pośrednikiem, zgłoszenie może zostać przesłane do zewnętrznej osoby w wiadomości email, a wybrane elementy konwersacji mogą zostać łatwo dołączone.
Automatyzacja
- Automatyczne odpowiedzi poprawią wizerunek Twojej firmy i zadowolenie klienta.
- Przyspiesz obsługę zgłoszeń dzięki wcześniej przygotowanym szablonom.
- Zbieraj wszystkie potrzebne informacje za pomocą formularzy.
Integracja ze skrzynką pocztową
System obsługi zgłoszeń w pełni integruje się z firmowymi skrzynkami pocztowymi.
- Nowe wiadomości mogą być ręcznie lub automatycznie przekształcane w nowe zgłoszenia i przypisywane do odpowiednich klientów.
- Odpowiedzi do klientów są wysyłane bezpośrednio z firmowych skrzynek pocztowych.
- Kolejne wiadomości od klientów są automatycznie przypinane do odpowiednich zgłoszeń.