menu
Wypróbuj za darmo

Obsługa zgłoszeń

Obsługiwanie zgłoszeń od klientów to jeden z podstawowych elementów pracy wielu firm i organizacji. LucidCRM posiada zintegrowany system ticketowy wspierający realizację tego procesu na wszystkich jego etapach:

  • zbieranie zgłoszeń z wielu różnych źródeł

  • wysyłanie odpowiedzi do klientów
  • automatyczne przyporządkowywanie wiadomości email od klientów do zgłoszeń
  • przeglądanie zgłoszeń z sortowaniem według terminu wymagalności przeprowadzenia następnej akcji, dzięki czemu żadne zgłoszenie nie zostanie zapomniane
  • przydzielanie zgłoszeń do realizacji przez wybranych użytkowników
  • historia wszystkich konwersacji na koncie klienta
Obsługa zgłoszeń
Źródła zgłoszeń

Źródła zgłoszeń

System LucidCRM może przyjmować zgłoszenia / tickety z wielu różnych kanałów:

  • wypełniony przez klienta formularz zamieszczony na stronie internetowej lub wysłany w kampanii mailingowej
  • wiadomość email wysłana na firmowe konto pocztowe
  • zgłoszenie wypełnione ręcznie przez użytkownika na przykład w czasie rozmowy telefonicznej z klientem
  • zgłoszenie utworzone poprzez API przy integracji z innymi systemami

Tworzenie i publikacja formularzy

  • Za pomocą prostego kreatora użytkownik systemu CRM może zaprojektować dowolny formularz tak, aby klient mógł przekazać wszystkie potrzebne informacje.
  • Obsługiwane są pola takie jak: tekst, liczba, data czy różne rodzaje pól wyboru. Dodatkowo można dodać pola informacyjne z opisem, obrazkiem czy plikiem do pobrania przez klienta.
  • Poza polami można również określić wymagane i opcjonalne załączniki, które klient będzie mógł dołączyć do formularza.
  • Utworzony formularz można następnie opublikować. Dzięki temu uzyskuje on unikalny link, który można później na przykład wysłać w kampanii mailingowej. Za pomocą prostego kodu HTML można go również osadzić na dowolnej stronie internetowej.
  • Przy publikacji formularza można określić do jakiego użytkownika czy grupy ma zostać przypisane nowo utworzone zgłoszenie oraz czy ma zostać wysłane do klienta potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia.
Tworzenie i publikacja formularzy
Realizacja zgłoszenia

Realizacja zgłoszenia

  • Na zgłoszenie może zostać wysłana odpowiedź z firmowej skrzynki pocztowej. Wygodny kreator umożliwia dołączenie historii całej konwersacji.
  • Jeśli potrzebujemy więcej informacji od klienta, to możemy wysłać link do kolejnego formularza, który zostanie automatycznie dołączony do obsługiwanego zgłoszenia.
  • Kolejne wiadomości od klienta zostaną automatycznie dowiązane do zgłoszenia i obsługujący je użytkownicy zostaną automatycznie o tym poinformowani poprzez: aktywność, zmianę statusu zgłoszenia oraz aktualizację terminu następnej wymaganej akcji.
  • Zgłoszenie może być również wewnętrznie przekazywane do odpowiednich użytkowników tak, aby właściwa osoba mogła obsłużyć klienta.
  • Jeśli jesteśmy pośrednikiem, zgłoszenie może zostać przesłane do zewnętrznej osoby w wiadomości email, a wybrane elementy konwersacji mogą zostać łatwo dołączone.

Automatyzacja

  • Automatyczne odpowiedzi poprawią wizerunek Twojej firmy i zadowolenie klienta.
  • Przyspiesz obsługę zgłoszeń dzięki wcześniej przygotowanym szablonom.
  • Zbieraj wszystkie potrzebne informacje za pomocą formularzy.
Automatyzacja
Integracja ze skrzynką pocztową

Integracja ze skrzynką pocztową

System obsługi zgłoszeń w pełni integruje się z firmowymi skrzynkami pocztowymi.

  • Nowe wiadomości mogą być ręcznie lub automatycznie przekształcane w nowe zgłoszenia i przypisywane do odpowiednich klientów.
  • Odpowiedzi do klientów są wysyłane bezpośrednio z firmowych skrzynek pocztowych.
  • Kolejne wiadomości od klientów są automatycznie przypinane do odpowiednich zgłoszeń.
Dowiedz się jak w pełni może wyglądać proces obsługi zgłoszeń z naszej bazy wiedzy: Efektywna obsługa zgłoszeń

Funkcje systemu CRM

Wypróbuj za darmo
extensionLucidOffice
Pakiet aplikacji dla firm i organizacji
people_altLucidCRM
Zarządzanie relacjami z klientami, obsługa zgłoszeń, komunikacja w firmie
emailLucidMailer
Program do mailingu, budowanie bazy, wysyłka kampanii, śledzenie konwersji