menu
Wypróbuj za darmo

Baza klientów

  • Baza klientów przechowuje wszystkie dane kontaktowe klientów oraz firm współpracujących i jest podstawowym elementem systemu zarządzania relacjami z klientami.
  • Moduł umożliwia szybkie przeglądanie dostępnej w systemie CRM bazy. Listę klientów można dowolnie konfigurować za pomocą podręcznego menu i wyświetlić dowolne pola z informacjami, po których następnie można wyszukiwać.

  • Do klienta można dodać wiele osób kontaktowych wraz z danymi kontaktowymi, tak aby przechować wszystkie powiązane osoby w jednym miejscu. Na liście można również wyświetlić wszystkie kontakty dzięki czemu szybko odnajdziemy klienta po numerze telefonu czy adresie e-mail dowolnej osoby z jego organizacji.
  • Mechanizm etykiet w szybki sposób umożliwi oznaczenie klientów oraz ich przefiltrowanie według dowolnie określonej cechy.
Baza klientów

Obsługa klienta

Obsługa klienta

Dostęp do danych klientów można dostosować do różnych modeli pracy w firmie jak i stanowisk zajmowanych przez użytkowników:

  • Biuro obsługi klienta może posiadać dostęp do wszystkich klientów.
  • Handlowcy mogą pracować na indywidualnych bazach klientów lub też łączyć się w grupy.
  • Przypisanie klienta do użytkownika jasno określi opiekuna, a lista kontroli dostępu jasno określa jakie grupy użytkowników posiadają dostęp do krytycznych informacji.

Mapa klientów

  • Dla firm realizujących prace lub dostawy bezpośrednio do klientów przygotowany został widok mapy dający nowe spojrzenie i ułatwiający planowanie wyjazdów.
  • Wprowadzając nowy adres jest on automatycznie geokodowany i oznaczany na mapie.
  • Każdy klient może posiadać dowolną ilość adresów tak, aby zapisać informacje o wszystkich jego placówkach.

Mapa klientów
Karta klienta

Karta klienta

Dla każdego klienta można otworzyć dedykowaną kartę umożliwiającą edycję wszystkich jego informacji:

  • podstawowych danych
  • powiązanych adresów
  • osób kontaktowych

Powiązane informacje

  • Historia aktywności - czyli notatek użytkowników i realizowanych działań daje szybki wgląd w aktualną sytuację
  • Na poszczególnych kartach można wyświetlić wszystkie powiązane z kontrahentem elementy, takie jak:
    • kalendarz z wydarzeniami
    • zadania
    • obsługiwane zgłoszenia
    • szanse sprzedażowe
    • projekty
  • Szybki dostęp do wszystkich potrzebnych informacji umożliwi łatwą obsługę dzwoniących interesantów i usprawni pracę użytkowników systemu CRM online.
Powiązane informacje
Synchronizacja kontaktów

Synchronizacja kontaktów

  • Inteligentne funkcje importu / eksportu kontaktów umożliwiają wymianę informacji z innymi systemami.
  • Dzięki synchronizacji bazy klientów z Google Contacts będzie ona zawsze dostępna w książce adresowej na urządzeniach mobilnych.
  • Dowiedz się więcej na temat synchronizacji: Import/eksport i integracja z Google

Funkcje systemu CRM

Wypróbuj za darmo