Baza klientów
- Baza klientów przechowuje wszystkie dane kontaktowe klientów oraz firm współpracujących i jest podstawowym elementem systemu zarządzania relacjami z klientami.
-
Moduł umożliwia szybkie przeglądanie dostępnej w systemie CRM bazy. Listę klientów można dowolnie konfigurować za pomocą podręcznego menu i wyświetlić dowolne pola z informacjami, po których następnie można wyszukiwać.
- Do klienta można dodać wiele osób kontaktowych wraz z danymi kontaktowymi, tak aby przechować wszystkie powiązane osoby w jednym miejscu. Na liście można również wyświetlić wszystkie kontakty dzięki czemu szybko odnajdziemy klienta po numerze telefonu czy adresie e-mail dowolnej osoby z jego organizacji.
- Mechanizm etykiet w szybki sposób umożliwi oznaczenie klientów oraz ich przefiltrowanie według dowolnie określonej cechy.
Obsługa klienta
Dostęp do danych klientów można dostosować do różnych modeli pracy w firmie jak i stanowisk zajmowanych przez użytkowników:
- Biuro obsługi klienta może posiadać dostęp do wszystkich klientów.
- Handlowcy mogą pracować na indywidualnych bazach klientów lub też łączyć się w grupy.
- Przypisanie klienta do użytkownika jasno określi opiekuna, a lista kontroli dostępu jasno określa jakie grupy użytkowników posiadają dostęp do krytycznych informacji.
Mapa klientów
- Dla firm realizujących prace lub dostawy bezpośrednio do klientów przygotowany został widok mapy dający nowe spojrzenie i ułatwiający planowanie wyjazdów.
- Wprowadzając nowy adres jest on automatycznie geokodowany i oznaczany na mapie.
- Każdy klient może posiadać dowolną ilość adresów tak, aby zapisać informacje o wszystkich jego placówkach.
Karta klienta
Dla każdego klienta można otworzyć dedykowaną kartę umożliwiającą edycję wszystkich jego informacji:
- podstawowych danych
- powiązanych adresów
- osób kontaktowych
Powiązane informacje
- Historia aktywności - czyli notatek użytkowników i realizowanych działań daje szybki wgląd w aktualną sytuację
- Na poszczególnych kartach można wyświetlić wszystkie powiązane z kontrahentem elementy, takie jak:
- kalendarz z wydarzeniami
- zadania
- obsługiwane zgłoszenia
- szanse sprzedażowe
- projekty
- Szybki dostęp do wszystkich potrzebnych informacji umożliwi łatwą obsługę dzwoniących interesantów i usprawni pracę użytkowników systemu CRM online.
Synchronizacja kontaktów
- Inteligentne funkcje importu / eksportu kontaktów umożliwiają wymianę informacji z innymi systemami.
-
Dzięki synchronizacji bazy klientów z Google Contacts będzie ona zawsze dostępna w książce adresowej na urządzeniach mobilnych.
- Dowiedz się więcej na temat synchronizacji: Import/eksport i integracja z Google