menu
Wypróbuj za darmo

Integracja z pocztą email

Poczta elektroniczna jest jednym z podstawowych mediów komunikacji z klientem. Dzięki systemowi CRM jej wykorzystanie może zostać znacząco usprawnione, a informacje pozyskane za jej pomocą, pełniej wykorzystane i zarchiwizowane na potrzeby przyszłych kontaktów.

Klient pocztowy

  • Zintegrowany z systemem CRM klient pocztowy umożliwi dostęp do poczty elektronicznej bez potrzeby przełączania się do innych aplikacji.

  • System obsługuje skrzynki poprzez protokół IMAP i może pobierać wiadomości z dowolnego serwera pocztowego, również ze skrzynek Gmail.
  • Konta pocztowe mogą być współdzielone pomiędzy wieloma pracownikami, co jest idealnym rozwiązaniem do odbioru poczty z ogólnych skrzynek firmowych. 
  • Po skonfigurowaniu skrzynki pocztowej, pobrane foldery pojawią się w głównym menu aplikacji, skąd będą szybko dostępne. Obok nazwy folderu zostanie dodatkowo wyświetlona liczba nieprzeczytanych wiadomości.
Zintegrowana skrzynka pocztowa
Lista wiadomości

Odbieranie wiadomości

  • Ekran folderu skrzynki odbiorczej podzielony jest na dwie części: listę wiadomości oraz podgląd wiadomości z wybranego wątku.
  • Na liście domyślnie widoczny jest początek wiadomości, dzięki czemu szybko można zorientować się w rodzaju wiadomości jeszcze przed jej pełnym otworzeniem.
  • System wyświetla wiadomości pogrupowane według wątków jak większość współczesnych programów pocztowych. Umożliwia również wyszukiwanie oraz sortowanie.
  • Przeglądarka wiadomości domyślnie blokuje zewnętrzne obrazki oraz wycina niebezpieczny kod zapewniając skuteczną ochronę.
  • Jednym kliknięciem z podglądu wiadomości email możemy otworzyć kartę kontrahenta i uzyskać dostęp do wszystkich potrzebnych informacji.
  • Z podglądu wiadomości możemy również w prosty sposób utworzyć zgłoszenie.

Wysyłka wiadomości

  • Wysyłka wiadomości do klientów realizowana z wewnątrz systemu CRM, bez potrzeby korzystania z dodatkowego oprogramowania.
  • Dzięki integracji klienta pocztowego z systemem CRM, pliki w nim zapisane mogą zostać użyte jako załączniki bez dodatkowego pobierania ich na lokalny komputer.
  • System umożliwia zdefiniowanie firmowych podpisów / stopek, które zostaną automatycznie dodane do tworzonej wiadomości.
Wysyłka wiadomości z CRM
Archiwum wiadomości

Archiwizacja wiadomości

  • Dla wybranych kont pocztowych można włączyć mechanizm automatycznej archiwizacji wiadomości od i do zarejestrowanych klientów. Dzięki temu bez potrzeby wykonywania dodatkowych operacji cała historia komunikacji zostanie zapisana w archiwum.
  • Zarchiwizowane wiadomości będą dostępne dla wszystkich pracowników posiadających dostęp do danego klienta, niezależnie od tego czy pracownicy korzystają z dedykowanych kont pocztowych czy z jednej globalnej skrzynki.
  • Wiadomość w archiwum jest zapisywana w całości wraz ze wszystkimi załącznikami, więc pozostanie ona dostępna nawet po jej skasowaniu ze skrzynki pocztowej.

Funkcje systemu CRM

Wypróbuj za darmo