Co to jest CRM?

Systemy klasy CRM - Customer Relationship Management, czyli "zarządzanie relacjami z klientem" to fundamentalny element każdego współczesnego przedsiębiorstwa. Mimo że jest to dość znany termin, zdania na temat jego definicji są podzielone. Wszystkie poglądy na temat systemów klasy CRM sprowadzają się jednak ostatecznie do tego samego celu - bardzo dobrego zrozumienia potrzeb konsumentów, dzięki czemu firmy mogą te potrzeby w jak najlepszy sposób zaspokajać, zyskując sobie wdzięczność i lojalność klientów. 

 

Podstawy

CRM umożliwia profesjonalne budowanie i zarządzanie relacjami z klientem. To połączenie oprogramowania, które porządkuje informacje, przypomina i archiwizuje, z pracą człowieka i procesami związanymi z obsługą klienta. CRM pozwala utrzymać wysoki poziom relacji z klientem, wpływając na satysfakcję obu stron. Dzięki niemu znasz lepiej swoich partnerów biznesowych, ich potrzeby, specyfikę działania - pozwala Ci to efektywnie współpracować z nimi, umożliwiając rozwój. CRM pomaga również osiągnąć sukces poprzez skuteczne zarządzanie pracą w firmie i efektywnością sprzedaży.

 
     

 

Przykładowe możliwości CRM       

  • gromadzenie wszelkich informacji dotyczących klientów w jednym miejscu
  • organizowanie pracy w firmie poprzez delegowanie zadań oraz współdzielone kalendarze firmowe
  • analiza oraz wizualizacja kluczowych informacji firmowych
  • wsparcie sprzedaży
  • wsparcie procesu komunikacji wewnątrz firmy oraz bezpośrednio z klientem
     

Korzyści

  • wzrost sprzedaży i zysków w perspektywie długoterminowej
  • lepsza obsługa klienta i poprawa kontaktów handlowych 
  • polepszenie organizacji pracy w firmie 
  • łatwy dostęp do informacji handlowych zbieranych przez wszystkich pracowników firmy
  • polepszenie procesu komunikacji z klientem
  • lepszy marketing docelowy poprzez profilowanie klientów
  • minimalizacja kosztów zdobywania nowych klientów
 
     

 

Nowoczesne systemy CRM

Jeszcze kilka lat temu wszystkie systemy klasy CRM wymagały instalacji u klienta a tym samym drogiego sprzętu, oprogramowania i obsługi serwisowej. Były to przeważnie duże i ciężkie aplikacje dostępne, ze względu na koszty, tylko dla nielicznych przedsiębiorstw. Dziś zaawansowana technologia IT daje możliwość elastycznego, łatwego użytkowania systemów CRM nie tylko przez gigantów - z dostępem online przez Internet, a tym samym z oszczędnością czasu i pieniędzy. Możesz skorzystać z pełnej funkcjonalności CRM w każdym zakątku świata korzystając np. tylko z komórki - wystarczy jedynie dostęp do Internetu.

RSS Google+ Facebook Twitter LinkedIn

Lucid Mailer
Skuteczny e-mail marketing: newslettery, biuletyny, kampanie mailingowe

Lucid CRM
Obsługa relacji z klientem, wewnętrzna komunikacja, sprzedaż indywidualna

Lucid Sale
Wspomaganie sprzedaży detalicznej z dedykowanym sklepem internetowym

Lucid Assistance
Wsparcie posprzedażowe
dla klienta oraz rozwiązywanie problemów

Lucid Panel
Oprogramowanie do zdalnej administracji serwerów dedykowanych

Polityka prywatności i cookies Copyright © 2002-2013 Spacja.com