Aktywności
Moduł aktywności ma na celu usprawnienie komunikacji w organizacji udostępniając funkcjonalności znane z sieci społecznościowych. Mechanizm został zaprojektowany w taki sposób, by wystarczyło jedno spojrzenie na listę aktywności klienta aby dowiedzieć się o istotnych aspektach współpracy.
- Do każdego obiektu - kontrahenta, projektu, czy zadania - każdy użytkownik może dopisać własny komentarz lub notatkę w postaci aktywności.
- Użytkownicy posiadający bezpośredni dostęp do danego obiektu są informowani o nowej aktywności bezpośrednio na swoim pulpicie.
- Aktywności posiadają oznaczenie przeczytania, dzięki czemu łatwo śledzić nowe informacje.
- Aktywności można używać również w formie czatu do komunikacji między użytkownikami.


Aktywności systemowe
- Poza wpisami użytkowników, na liście aktywności mogą się pojawić systemowe komunikaty, które również mogą być istotne dla użytkowników pracujących na danym obiekcie:
- utworzenie nowego obiektu, np.: dodanie wydarzenia do klienta,
- zmiana przypisania lub udostępnienie obiektu nowym użytkownikom,
- zmiana statusu obiektu, np.: zakończenie realizacji zadania.
- Wybrane aktywności oznaczone jako priorytetowe są widoczne nie tylko przy obiekcie i na pulpicie zainteresowanych użytkowników, ale również przy obiektach powiązanych - np. informacja o dodaniu nowego zadania, czy o zakończeniu jego realizacji dostępna jest również na liście aktywności samego klienta.