menu
Wypróbuj za darmo

Aktywności

Moduł aktywności ma na celu usprawnienie komunikacji  w organizacji udostępniając funkcjonalności znane z sieci społecznościowych. Mechanizm został zaprojektowany w taki sposób, by wystarczyło jedno spojrzenie na listę aktywności klienta aby dowiedzieć się o istotnych aspektach współpracy. 

  • Do każdego obiektu - kontrahenta, projektu, czy zadania - każdy użytkownik może dopisać własny komentarz lub notatkę w postaci aktywności.
  • Użytkownicy posiadający bezpośredni dostęp do danego obiektu są informowani o nowej aktywności bezpośrednio na swoim pulpicie.
  • Aktywności posiadają oznaczenie przeczytania, dzięki czemu łatwo śledzić nowe informacje.
  • Aktywności można używać również w formie czatu do komunikacji między użytkownikami.
Aktywności
Aktywności systemowe

Aktywności systemowe

  • Poza wpisami użytkowników, na liście aktywności mogą się pojawić systemowe komunikaty, które również mogą być istotne dla użytkowników pracujących na danym obiekcie:
    • utworzenie nowego obiektu, np.: dodanie wydarzenia do klienta,
    • zmiana przypisania lub udostępnienie obiektu nowym użytkownikom,
    • zmiana statusu obiektu, np.: zakończenie realizacji zadania.
  • Wybrane aktywności oznaczone jako priorytetowe są widoczne nie tylko przy obiekcie i na pulpicie zainteresowanych użytkowników, ale również przy obiektach powiązanych - np. informacja o dodaniu nowego zadania, czy o zakończeniu jego realizacji dostępna jest również na liście aktywności samego klienta.

Moduły systemu CRM

Wypróbuj za darmo