Webmail i dodatkowe kontakty
4 lat, 8 miesięcy temu

W nocy z 16 na 17 lutego została przeprowadzona długo oczekiwana aktualizacja, która objęła wszystkie aplikacje podstawowe LucidOffice jak i aplikacje dedykowane. Najwięcej zmian zobaczmy w aplikacji CRM, która została zintegrowana z pocztą elektroniczną poprzez wbudowany webmail. Możemy w nim dodać dowolną ilość własnych skrzynek pocztowych oraz współdzielić je pomiędzy użytkownikami, dzięki czemu wszyscy uprawnieni uzyskają dostęp do firmowej poczty. Korzysta on oczywiście z naszej bazy kontrahentów. Została ona wzbogacona o możliwość dodawania dodatkowych danych kontaktowych i osób. Dzięki temu uzyskaliśmy kompleksowe rozwiązanie do komunikacji z klientami. Oprócz tego został poprawiony wygląd aplikacji oraz wprowadziliśmy znaczną ilość poprawek i innych usprawnień.

Webmail - klient poczty elektronicznej

Własne skrzynki pocztowe możemy skonfigurować w zakładce Ustawienia -> Konta pocztowe. Poza podstawowymi danymi związanymi połączeniem z serwerami pocztowym możemy ustawić foldery specjalne (wysłane wiadomości, spam, kosz, kopie robocze) oraz zdefiniować podpis, który będzie pojawiał się na końcu wysyłanych wiadomości. Po dodaniu skrzynki pojawi się ona wraz z folderami w menu głównym w sekcji Poczta. Pierwsze wyświetlenie skrzynki z dużą ilością wiadomości może trochę potrwać ze względu na pełne jej skanowanie.

Po wybraniu dowolnego folderu zostanie otwarty moduł z listą wiadomości. Z lewej strony znajdzie się lista wiadomości pogrupowana według wątków, a po prawej będą wyświetlane wybrane wiadomości.

Moduł znajduje się jeszcze w fazie testowej i z tego względu nie posiada pełnej funkcjonalności. Już teraz możliwe jest jednak:

  • grupowanie wiadomości według wątków
  • oznaczanie ważnych wiadomości
  • automatyczne oznaczanie przeczytanych wiadomości po paru sekundach ich wyświetlania
  • blokowanie obrazków pochodzących z zewnętrznych źródeł
  • przenoszenie wiadomości pomiędzy folderami (przeciągając wątek)
  • tworzenie wiadomości w graficznym edytorze
  • wysyłanie załączników
  • odpowiadanie nadawcy jak i wszystkich odbiorcom
  • przesyłanie wiadomości dalej

Niebawem planujemy udostępnić kluczową funkcjonalność łączącą CRM i pocztę elektroniczną, czyli automatyczną archiwizację wiadomości i przedstawianie całej historii komunikacji na karcie kontrahenta.

Dodatkowe kontakty

Między innymi na potrzeby webmaila baza kontrahentów została wzbogacona o dodatkowe kontakty. Możemy tutaj dodać alternatywne dane kontaktowe typu adres e-mail czy numer telefonu lub też pełne dane osobowe.

W kliencie pocztowym będą dostępne wszystkie wprowadzone tutaj adresy, lecz w systemie mailingowym tylko te z wprowadzonymi danymi osobowymi. Dzięki temu unikniemy sytuacji w której wyślemy mailing na 5 różnych adresów tej samej osoby. Co więcej każda taka osoba kontaktowa posiada własną flagę mailingu. Dzięki temu jeśli taka osoba zechce zrezygnować z otrzymywania od nas mailingu to stosowne oznaczenie zostanie przypisane tylko na ten adres a nie na do całego kontrahenta.

Aktywności

Moduł aktywności uzyskał nowy bardziej przejrzysty wygląd oraz brakującą funkcjonalność usuwania wpisów. Usunąć wpis może tylko osoba, która go dodała lub osoba mająca wyższe uprawnienia czyli kierownik tego samego departamentu lub administrator.

 

Oprócz tego poprawiliśmy wygląd całego systemu oraz wprowadziliśmy wiele innych mniejszych usprawnień i poprawek. Wszelkie uwagi i komentarze mile widziane.

Komentarze
13
RSS Google+ Facebook Twitter LinkedIn

Lucid Mailer
Skuteczny e-mail marketing: newslettery, biuletyny, kampanie mailingowe

Lucid CRM
Obsługa relacji z klientem, wewnętrzna komunikacja, sprzedaż indywidualna

Lucid Sale
Wspomaganie sprzedaży detalicznej z dedykowanym sklepem internetowym

Lucid Assistance
Wsparcie posprzedażowe
dla klienta oraz rozwiązywanie problemów

Lucid Panel
Oprogramowanie do zdalnej administracji serwerów dedykowanych

Polityka prywatności i cookies Copyright © 2002-2013 Spacja.com