Szansa sprzedażowa i inne aktualizacje
5 lat, 4 miesięcy temu

Wczorajszej nocy (19.07.2012) została przeprowadzona globalna aktualizacja systemu LucidOffice obejmująca wszystkie podstawowe aplikacje (LucidCRM, LucidMailer) jak i ich wersje spersonalizowane oraz inne aplikacje dedykowane zintegrowane z platformą.

W systemie CRM dodaliśmy funkcjonalność szansy sprzedażowej oraz sprzedaży zintegrowanej ze sklepem internetowym LucidSale. Oprócz tego wprowadziliśmy wiele usprawnień i poprawek w poszczególnych aplikacjach jak i głównym silniku platformy.

Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami.

Szansa sprzedażowa

Jest to innowacyjny interfejs ułatwiający pracę wielu użytkowników nad jedną sprzedażą czy projektem. Założyciel takiej szansy może zaprosić do niej dowolnego użytkownika niezależnie od swoich uprawnień. Wszystkie informacje związane z całym procesem będą zawsze zgrupowane w jednym miejscu ułatwiając ich wymianę. Na karcie wejściowej takiej szansy dostaniemy wszystkie aktywności z nią związane oraz pogrupowane najbliższe wydarzenia czy aktywne zadania. Oprócz tego do dyspozycji mamy tutaj wszystkie dostępne mechanizmy systemu CRM, od wydarzeń po własnie wprowadzoną sprzedaż i faktury.

Sprzedaż

Moduł sprzedaży dotychczas dostępny tylko w LucidSale został przebudowany, rozbudowany i teraz dostępny również w systemie CRM. Dzięki temu mamy w jednym miejscu wszystkie potrzebne informacje. Dodatkowo możemy teraz dodać ręcznie zamówienie dla klienta z którym na przykład się spotkaliśmy osobiście i przechowywać je w tym samym miejscu co jego pozostałe zamówienie ze sklepu internetowego.

Już niebawem będzie dostępny moduł generujący statystyki ze sprzedaży.

Karta kontrahenta

Karta kontrahenta dostała nową zakładkę ze sprzedażą oraz fakturami z nim związanymi. Została również rozbudowana o dodatkowe pola opisowe umożliwiające podanie dodatkowych adresów e-mail, czy po prostu zapisania dowolnej notatki.

Etykiety

System etykiet został przepisany od początku, dzięki czemu możliwa jest teraz płynna praca nawet na bardzo dużych bazach kontrahentów z równie dużą ilością przypisanych etykiet. Pociągnęło to za sobą ograniczenie maksymalnej ilości przypisanych etykiet do 8. Jednak ilość dotychczas przypisywanych etykiet do danego kontrahenta nawet nie zbliżyła się do tej wartości, tak więc nie powinno to wpłynąć na komfort pracy.

Zaproszenia do wydarzeń

Funkcjonalność zaproszeń na wydarzenia została zmodyfikowana i umożliwia teraz dodanie dowolnego użytkownika. Dzięki temu możliwy jest model pracy w którym użytkownik bez żadnych uprawnień umawia spotkania dla kogoś innego.

Komentarze
9
RSS Google+ Facebook Twitter LinkedIn

Lucid Mailer
Skuteczny e-mail marketing: newslettery, biuletyny, kampanie mailingowe

Lucid CRM
Obsługa relacji z klientem, wewnętrzna komunikacja, sprzedaż indywidualna

Lucid Sale
Wspomaganie sprzedaży detalicznej z dedykowanym sklepem internetowym

Lucid Assistance
Wsparcie posprzedażowe
dla klienta oraz rozwiązywanie problemów

Lucid Panel
Oprogramowanie do zdalnej administracji serwerów dedykowanych

Polityka prywatności i cookies Copyright © 2002-2013 Spacja.com