Rewolucja w obsłudze klienta
5 lat, 5 miesięcy temu

Po paru miesiącach intensywnych prac została opublikowana nowa wersja systemu Lucid CRM. Zostało wprowadzonych wiele usprawnień, dzięki czemu praca z systemem jest bardziej intuicyjna i dużo wygodniejsza. Do najważniejszych zmian należą:

  • całkowita przebudowa modułu obsługi kontrahentów
  • likwidacja komentarzy na rzecz nowego systemu aktywności działającego na podobnej zasadzie jak serwisy społecznościowe

Zapoznaj się z pełną listą zmian...

Pulpit

Panel wejściowy uzyskał całkiem nowy przejrzysty wygląd. Z lewej strony pojawiają się aktywności interesujące dla zalogowanego użytkownika, a z prawej aktywne zadania oraz najbliższe wydarzenia.

Przy każdej aktywności znajduje się link do obiektu(wydarzenia/zadania/kontrahenta/itp...), którego on dotyczy. Klikając na niego otworzy nam się okno lub karta z pełnymi informacjami.

Powiązania pomiędzy obiektami

W oknach ze szczegółami obiektów zostały poprawione pola wyboru klienta i użytkownika jako otwierane w nowych oknach wyszukiwarki. Zaktualizowany został też ogólny wygląd oraz układ formularzy. Przebudowane zostały też powiązania pomiędzy obiektami, teraz prezentowane na jednej karcie.

Te same powiązania są również widoczne w innej formie na liście aktywności.

Kontrahenci

Trzy moduły do obsługi kontrahenta zostały zastąpione jedną wyszukiwarką. Podział na kontrahentów potencjalnych został usunięty ze względu na niepotrzebne z nim zamieszanie, gdyż tą samą funkcjonalność można uzyskać w bardziej przejrzysty sposób za pomocą etykiet. Z kolei klientów nieprzypisanych wyświetlamy klikając w odpowiedni przycisk na pasku.

Klikając na nazwę wybranego kontrahenta otworzymy jego kartę.

Na pierwszej zakładce mamy zestawienie wszystkich kluczowych informacji, takich jak bieżące zadania dla kontrahenta czy najbliższe wydarzenia. Najważniejszym elementem jest tutaj lista wszystkich aktywności związanych w jakiś sposób z kontrahentem. Widać od razu potęgę systemu aktywności, gdyż widoczne wpisy widzieliśmy już wcześniej w powiązanym z tym kontrahentem zadaniu. W ten sposób mamy w jednym miejscu pełny przegląd działań dotyczących tego klienta. Możemy też z tego miejsca dodawać aktywności bezpośrednio do niego.

Kalendarz i linia czasu

Wygląd, funkcjonalność oraz wydajność obu tych elementów została poprawiona. Między innymi przy każdym wydarzeniu powiązanym z kontrahentem mamy od razu widoczny link prowadzący do jego karty.

Co dalej...

W najbliższym czasie szykujemy dalszą serię aktualizacji:

  • w pierwszej kolejności nowa obsługa kontrahentów zostanie wprowadzona do innych aplikacji LucidOffice
  • dołożony zostanie moduł szansy sprzedażowej ułatwiający i skupiający pracę paru osób nad danym projektem czy umową
  • moduł sprzedaży zostanie zintegrowany pomiędzy aplikacjami LucidSale a LucidCRM tak aby sprzedaż produktów była realizowana poprzez LucidSale, a sprzedaż usług również poprzez LucidCRM
  • moduł sprzedaży zostanie opatrzony również statystykami i raportami
  • dodamy kreator kampanii mailingowych w LucidMailer ułatwiający tworzenie profesjonalnie wyglądających wiadomości
  • rozbudowane zostaną raporty z kampanii mailingowych LucidMailer

Wszelkie komentarze będą mile widziane.

Komentarze
8
RSS Google+ Facebook Twitter LinkedIn

Lucid Mailer
Skuteczny e-mail marketing: newslettery, biuletyny, kampanie mailingowe

Lucid CRM
Obsługa relacji z klientem, wewnętrzna komunikacja, sprzedaż indywidualna

Lucid Sale
Wspomaganie sprzedaży detalicznej z dedykowanym sklepem internetowym

Lucid Assistance
Wsparcie posprzedażowe
dla klienta oraz rozwiązywanie problemów

Lucid Panel
Oprogramowanie do zdalnej administracji serwerów dedykowanych

Polityka prywatności i cookies Copyright © 2002-2013 Spacja.com